Hlavní navigace

Názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux? od Edheldil - Nezamenujete nahodou pricinu s nasledkem? Ja myslim, ze...

  • 1. 1. 2009 2:35

    Edheldil (neregistrovaný)

    Nezamenujete nahodou pricinu s nasledkem? Ja myslim, ze protoze na Linuxu neni moc her, pouzivaji ho zejmena lidi, kteri se s nedostatkem dokazi vyrovnat :)

    Hry si obvykle kupuji zlevnene, hlavne proto, ze kdyz zjistim, ze mi pod wine nefunguji, neni to takova ztrata - jinak mam normalne koupene treba NWN, RTCW, Quake3 (Linux verze) nebo WoW i s datadisky (a hraju pod wine). Co se nativnich her tyce, tak Linuxaci jsou odsouzeni k tomu, ze hraji mnoho let stare hry za ceny novych, coz nastve - v dobe, kdy se windowsi verze prodava ve vyprodeji za 200, linuxova stoji porad 1000 :(

    Muj osobni odhad je, ze jeste peknych par let budu pouzivat wine :/

    Problem s API na Linuxu je (krome ve skutecnosti neochoty vydavatelu her investovat do linux verze), ze proste neni tak stabilni jako DirectX - Grafiku asi zastane SDL + OpenGL, ale co zvuk, joysticky ... obcas je v tom trochu zmatek :)