Problém je ve formě výběru.
Považoval bych za zajímavé to zkusit řešit poplatkem za sekundu reklamního času komerční televize, protože každá položka na výpalní pásce domácnosti nebo firmy je hrozně drahá
(např. při platbě 135 Kč zaplatím pouze za realizaci platby 5kč a ještě mě to stojí minimálně několik minut času a to celé vynásobte několika miliony domácností a firem).
Např. komerční televize za den odvysílá nejméně 2h reklam, tj. 7200 sec, za každou sekundu inkasuje minimálně několik tisíc kč, takže co to vyřešit cca 10 účetními transakcemi měsíčně (report o počtu sec z reklamy + odpovídající poplatek od cca 10 komerčních televizí?
Nakonec to stejně zaplatí lidé, ale ve struktuře odpovídající míře konzumu, což mi přijde osvěžující.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 88 690×
Přečteno 82 810×
Přečteno 63 075×
Přečteno 55 913×
Přečteno 50 265×