Hlavní navigace

Názor ke článku Jak čtou uživatelé obvykle poštu? od Martin - Pozor na metodiku měření! Vzniklo automatickým vyhodnocení pomocí...

  • 6. 3. 2010 21:18

    Martin (neregistrovaný)

    Pozor na metodiku měření! Vzniklo automatickým vyhodnocení pomocí skrytého měřícího obrázku v emailu. Takže je sice hezké, že vzorek byl 250 milionů příjemců, ale o kvalitě měření to neříká NIC!

    Kolik mailových klientů vzdáleně linkované obrázky automaticky blokuje? Kolik z nich blokuje neviditelné obrázky?

    Např. Thunderbird v základu ano, Gmail také.

    A je to venku - měření musí z principu být silně zkreslené, takže vyvozovat z něj jakékoliv závěry je zcela zcestné.

    Pozn. na závěr - mám mailing list s asi 10 000 příjemci a měřící obrázek tam mám také. Odezva z obrázku se dostaví u pouhých cca 10 procent příjemců!!! Ostatní mail buď ani neotevřou (nepravděpodobné - když si newsletter dobrovolně objednali a neodhlásili se), anebo mají zablokované zobrazování vzdálených obrázků.