každému bych přála si zkusit práci doručovatele alespon na týden a garantuji, že by každý takový změkl ve své kritice na minimum a vážil by si práce pošťáků. Neříkám, že se nestávají chyby, ale je to asi tak jako všude jinde a každý za svou chybu zaplatí. Pošta má mnoho možností, jak klientům vyhovět, stačí se jen porozhlédnout po její pobočce. Na každé je informační servis přímo v hale. Ale ze zkušenosti vím, že lidé jen slepě stojí u okénka a nečtou. A určitě Vám poradí co s problémem i pracovnice u okénka nebo vedoucí. Vše je o komunikaci. A co se týká zdražení - chleba, máslo, energie - vše vám zdraží 5x do roka a nikdo ani nevrkne, ale zdraží pošta a všichni jste na koni. A pokud jde o značku státní podnik, uvědomte si ale, že pošta je bez státní dotace a musí si na svůj provoz vydělat sama.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 376×
Přečteno 89 789×
Přečteno 73 178×
Přečteno 58 134×
Přečteno 54 441×