Komercni clanek. Obsah nijak zajimavy.
V podstate jde o to, ze rozdelite cms na 2 casti. Jedna dela editaci a export treba do xml/csv a druha ty xml umi precist a vypsat na stranku. A ted je treba udelat nejaky jednotici prvek (propojeni atributu), aby slo prvni nebo druhou cast zamenit a poresit obsah, na ktery je nutne uzivatele prihlasit.
V podstate tak uz funguje heureka, zbozi a pod. Date mu link na xml a on pak umi do sveho katalogu pridat vase produkty a nejak je vyrenderovat.
U nas takhle funguje Stag, ma web-services (WS), ktere dokazi export z sql dotazu do xml, csv, xls. Pak je mozne napsat program, ktery pres php file_get_contents si stahne treba nekolik odlisnych exportu a vyrobi z toho vlastni stranku. Ma to jednu vadu, cileny sql dotaz je casto 10-100x rychlejsi nez skladani z nekolika file_get_content (u nekterych aplikaci mam treba 100-1000).
Petr Palas založil Kentico Software v roce 2004. Od té doby z něj vybudoval firmu s více jak dvěma stovkami zaměstnanců a s pobočkami na třech kontinentech. Řešení Kentico každý den pomáhá tisícům firem efektivně oslovovat zákazníky pomocí webových stránek, e-shopů a kampaní, které v něm marketéři připravují a spravují. Koncem loňského roku uvedl Kentico Software na trh nové SaaS CMS, Kentico Cloud, které umožňuje tvořit a publikovat obsah nejen na webu, ale na libovolném zařízení.