[7] DoubleR - Obávám se, že právě onen střední proud je nejsilnější a přináší největší finanční přínosy. A cestou nejmenšího odporu jde i reklama... Debatní kroužek intelektuálů s IQ nad 160 je jistě krásná myšlenka (byť bych se do něj nedostal 87), ale... Až se změní konzumenti reklamy, změní se i reklama samotná - copak Vy byste měnil něco, co dosud více než uspokojivě funguje? A do té doby se budeme setkávat nejen se vzpomínaným Horstem Fuchsem.
A že jste možná "nerudný dědek" bez argumentů? Tak to jste na tom ještě skvěle... Ale co já, Brbla, a ještě psán s velkým B 87D
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 22 539×
Přečteno 22 434×
Přečteno 19 824×
Přečteno 19 198×
Přečteno 18 874×