Názor ke článku Vodafone používá nebezpečné praktiky. Nebo je to snad phishing po telefonu? od mrts - Toto mi odpovědeli z "Oddělení péče o zákazníky...

  • 11. 12. 2008 17:45

    mrts (neregistrovaný)

    Toto mi odpovědeli z "Oddělení péče o zákazníky online":


    V případě, že některý z pracovníků Vodafonu kontaktuje zákazníka s nabídkou na aktivaci služeb, optimalizaci tarifu apodobně, vždy požaduje po zákazníkovi heslo. Je to proto, aby nedošlo například k nevyžádané aktivaci, nebo aby nabídka nebyla učiněna neoprávněné osobě.

    Čísla, která se zákazníkům zobrazí v případě kontaktu pracovníkem Vodafonu, jsou následující: 800 777 708, 776 970 000, 776 970 0xx nebo 776 977 xxx.


    První odstavec se dal čekat, druhý je reakce na mojí otázku jak mám poznat (např. podle tlf. čísla) zda je pracovník opravdu z Vodafone. To nic nemění na tom, že diktovat volajícímu heslo prostě nebudu.