Toto mi odpovědeli z "Oddělení péče o zákazníky online":
V případě, že některý z pracovníků Vodafonu kontaktuje zákazníka s nabídkou na aktivaci služeb, optimalizaci tarifu apodobně, vždy požaduje po zákazníkovi heslo. Je to proto, aby nedošlo například k nevyžádané aktivaci, nebo aby nabídka nebyla učiněna neoprávněné osobě.
Čísla, která se zákazníkům zobrazí v případě kontaktu pracovníkem Vodafonu, jsou následující: 800 777 708, 776 970 000, 776 970 0xx nebo 776 977 xxx.
První odstavec se dal čekat, druhý je reakce na mojí otázku jak mám poznat (např. podle tlf. čísla) zda je pracovník opravdu z Vodafone. To nic nemění na tom, že diktovat volajícímu heslo prostě nebudu.
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 521×
Přečteno 24 065×
Přečteno 20 764×
Přečteno 19 851×
Přečteno 19 816×