Hlavní navigace

Názor ke článku Metodika ITIL: vstříc lepším zítřkům od jelinek - [15] sarimak Ve spoustě věcech s tebou musím souhlasit,...

  • 10. 12. 2007 10:28

    jelinek (neregistrovaný)

    [15] sarimak
    Ve spoustě věcech s tebou musím souhlasit, ale dovolil bych si v tomto zastat ITILu. Máš pravdu, že ITIL nikdy neříká jak máš co udělat. Nikdy se nestane, že bys měl konkrétní problém a ITIL pravil "udělej to tak nebo onak", lae na opak ITIL naprosto perfektně popisuje jak by ses měl zařídit, aby problémy nenastávaly a když už nastanou tak abys je dokázal efektivně a rychle řešit.
    Tohle je možná největším problémem ITILu v Čechách. Vždyť přece (a tohle asi někteří uslyší neradi) největší devizou manažera není umět problémy řešit, ale umět jim předcházet. A takhle se přesně chová ITIL. Proto ho lidi přehlíží. Nezajímají se o něj, pak nastane problém, hledají východisko, vzpomenou si že nějaký ITIL existuje, ale žádnou odpověď nedostanou. Z toho pak pramení názory na něj.