Ano, pokud je rozhovor nahravan, tak souhlas je podpis smlouvy, proto u dealeru pouzivam zasadne odpoved, at mi zavolaji pozdeji, kvuli pracovni vytizenosti. Cist je potreba vsechno, slozenky na poste uz davno neplatim, vsechny prezkoumam a platim pres internet banking. U mobilniho operatora jsem zazil taky dobry podfuk, poridil jsem sluzbu 2v1 a po trech mesicich pak zacaly chodit faktury na vyssi castky, tak jsem volal a zasel do pobocky a vsude se mnou vydrbali, az jsem sepsal oficialni reklamaci sluzby, tak najednou prisla omluva a financni kompenzace ve forme nekolikamesicniho provozu zadara. Ale kdybych se neozval, tak se nic nedeje, proste podvest zakaznika v nasi republice je normalni. Ad autor: jako psycholog mas ve clanku nekolik chyb i/y.
Jan Kulhánek pracuje jako psycholog a psychoterapeut, prací s počítači si přivydělával hlavně při studijích. Do světa Linuxu začal více pronikat asi před třemi lety (2007), kdy si nainstaloval Ubuntu jako druhý systém. U této distribuce už zůstal i když rád experimentuje a občas zkouší různé novinky. Je „běžný“ uživatel desktopu, od kterého chce, aby byl user-friendly pro každodenní použití. Občas si skládá muziku, dělá trochu grafiku hlavně pro různé webové projektíky, stříhá video. Počítače jsou dlouhodobým koníčkem.
Přečteno 30 376×
Přečteno 26 939×
Přečteno 26 664×
Přečteno 25 568×
Přečteno 24 185×