Hlavní navigace

Názor ke článku Prečo sú tie staré hry také dobré? od Dreit - Mě příjde že starší hry byly jednodušší na...

  • 11. 6. 2011 9:48

    Dreit (neregistrovaný) 192.162.96.---

    Mě příjde že starší hry byly jednodušší na ovládání, napříkad Wolfenstein - 4 zbraně a tím to haslo. V dnešní době jich je hádám tak dvacet a klávesových zkratek tolik, že na ně pomalu nestačí celá klávesnice. Kde jsou ty časy kdy jsme si vystačili s 1-4 pro přepínání zbraní, 4 šipkama pro chůzi a možná nějakým tím mezerníkem a enterem?

    Třetí rozměr mi příjde že zkazil všechno co tu bylo, hra je najednou složitější a....hráč prostě dostal svobodu (třetí rozměr) a snaží se ho na maximum využívat až brzy narazí na hranice (projde město a hra končí protože lenost/techno­logie/finance nedovolí naprogramovat větší herní plochu...která stejně někomu nebude dostačovat).
    Obecně třetí rozměr mi příjde jako něco....co do her nepatří. Třeba ten Prince of Persia, prostě jednoduchost, všechno se dalo jednoduše pochopit a mělo to svoje kouzlo. Ve 3D bude někdo těžko skákat v chodbách aby spadnul strop....