Hlavní navigace

Názor ke článku SÚKL zprovoznil nový systém pro elektronické recepty od kukadlo - Takže diskutující, úplně vynechám diskuzi o účelnosti ereceptu...

  • 10. 11. 2017 14:33

    kukadlo (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz

    Takže diskutující, úplně vynechám diskuzi o účelnosti ereceptu jestli ano nebo ne doba jde dopředu. Jsme připraven již na EET, které se nechalo vyřídit i s doplňkem k programu za jeden den!!!.A nebyl vůbec žádný problém. U erecptu jsem zažádal již 9.9.2017 o přístupová hesla, která dorazila asi za 14 dní. Při otevření jsem bláhově zkusil přihlášení, když to nešlo dočetl jsem se, že budou aktivní, až se vrátí dodejka. Za dalších 8 dní jsem dostal email. že hesla jsou aktivována. Jelikož jsem se již nechtěl ukvapit začal jsem študovat postup od SUKLu jak na to. Jelikož nejsem pracovník IT tak jsem to chvílemi nechápal a říkal si, že je to asi řeč pracovníků IT a ty tomu budou rozumět. Včera si na mě udělal čas a přišel. Když se začet do postupu myslel jsem, že ho budu léčit a recept mu naštěstí předepíši ještě klasicky. Nicméně jsme začali, Když jsme se nepřihlásili ani napotřetí točili jsme horkou linku. Tam nám příjemný hlas oznamoval kolik je volajících ještě před námi a že děkuje když vydržíme. Po 45 minutách se povedlo !!! . Po zásahu pracovníka na lince jsme se přihlásili a dbali pokynů. Při generaci certifikátu, jsme nedočkavě klikali na aktualizaci, ale nic platné. V pokynech je nepsáno že generování může trvat až 6 hod.!!! dělali si legraci protože nám se to povedlo za 35 min. Takže stažení a instalace proběhla. Při aplikaci do programu a zkoušce spojení problém. Takže voláno na správce programu bez problémů, ale bylo nám oznámeno, že sice máme kvalifikovaný certifikát, ale s kódováním, které SUKL nežere. Takže opět telefonát na autoritu, která vydala certifikát a s jejich pomocí provedena transformace kódování. Po tomto zásahu opět transformace do programu a zkouška spojení a hle opět chyba, takže opět volání na horkou linku. Tento krát jsme si počkali 52 min.!!!!!
    Když jsme se konečně dovolali nevím jestli ty před námi vzdali a nebo byli uspokojeni nám pracovník mile oznámil, že nejde říct jestli je to funkční a kde je chyba protože systém na SUKLu je odpojen a dělá se údržba, a že to musíme zkusit příště. Jelikož bylo 18 hod. skončili jsme. Takže pracovník IT si bude muset nají další volný odpoledne. A teď ať někdo vykládá o připravenosti systému a nebo malé finanční zátěži pro lékaře. Zdravím a přeji pevné nervy s ereceptem.