Tak pro zajimavost - onehda jsem napsal jednoduchy programek, ktery vytvori konvexni trojuhelnikovou obalku mnozine bodu. V jave mi to zpracuje 65k bodu lehce pod sekundu, obalka ma zhruba 200 plosek.
Tak jsem to zkusil cvicne prepsat do c++. Stahnul jsem VS expres 2013, ma to jen 9x vic nez netbeans, na disku to sezralo sileny giga. Algoritmus je efektivni, datove struktury pouzivam ze std. Samozrejme jsem musel vyresit spoustu dalsich veci jako pointery a reference, pak to odladit, zkratka o neco vic prace. A vysledek - 2x delsi vypocet. Jasne, mohl bych to silene profilovat, resit nejaky cachovani existujicich objektu, ja nevim co vsechno a mozna bych se dostal pod tu javu, ale me staci ze vim, ze to budu mit napsany rychle bez zdlouhaveho ladeni a reseni problemu minuleho stoleti a vykon bude dost dobry.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 36 042×
Přečteno 25 229×
Přečteno 23 683×
Přečteno 20 070×
Přečteno 17 767×