@59 Nezlobte se, ale pokud jak sam rikate "nejsem primarne programator, presto obcas neco z nutnosti pisu", pak asi tezko muzete hodnotit, jak moc je potreba matematika a jaka.
Jinak smyslem toho ucit definici derivace je kontrola, ze skutecne intuitivne rozumite tomu pojmu. Naopak pokud mu rozumite, date tu definici dohromady i po letech ze skoly. Takze to muzete brat tak, ze to skutecne neni nic jineho nez overeni te schopnosti si to dohledat, ve chvili, kdy o nic nejde (nejvys o spatnou znamku u zkousky).
To, ze ze skoleni (treba VS) 99% veci nepouzijete, totiz neznamena, ze to byl spatny napad. Extremnim prikladem je skoleni na seskok s padakem. Z velke casti se uci reakce na krizove situace, o kterych doufate, ze nenastanou, a jejich sance je nekde u 1:1000. Ale kdyz nastanou, to skoleni se pak zatracene hodi.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 33 229×
Přečteno 21 732×
Přečteno 21 250×
Přečteno 18 425×
Přečteno 15 425×