Já mám po VŠ IT a musím říct, že ta frustrace z akademiků mi nestála za to. Co zlepšit na VŠ? Především učitele. Mělo by téct do VŠ víc financí, aby tam neučil kdejaký jouda. Nepoužitelnost asi tak poloviny akedemiků je pozoruhodná a leze mi na nervy. Když učí ti dobří učitelé, což jsem zažil na Mgr. kde měli společný předmět, tak to stojí sakra za to! Ale takových učitelů moc není.
Frustrace z VŠ je ohromná. Mnoho zbytečných předmětů a zbytečných znalostí. Škoda mluvit. Podruhé bych do toho nešel a to nejsem blbej, spíše naopak. Nikdy jsem se pokud možno nic nazpaměť neučil a to způsob výuky na školách už od SŠ je naprosté utrpení.
A důkaz? Stačí se podívat, co za lidi kolikrát lezou na doktorandské studium. Hrozné. Celý tady ten institut vzdělávání nestojí za nic, akorát maří čas a náladu.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 36 001×
Přečteno 25 206×
Přečteno 23 672×
Přečteno 20 052×
Přečteno 17 754×