@7: Začínat život s dluhem asi nebude nic moc, ovšem z praktického pohledu tu nic nevyřešíme, takže se omezím na cizokrajné video: https://www.youtube.com/watch?v=P8pjd1QEA0c
@69: Tolik složitostí pro tak jednoduchou věc? Pokud bude škola opravdu náročná, rozmyslí si to všichni prodlužovači dětství. Stejně mi přijde ta ekonomická úvaha zcestná, stejně jako téměř úvodní zbojova věta "Ostatně člověk si váží jen toho, za co platí". Jistě toho si člověk, který ví, co je práce, skutečně váží. Ovšem pokud budou na vysokou chodit lidé prací nedotčení, nebude tento předpoklad splněn. Nějaká ta brigáčka jejíž výsledek slouží k zaplacení letních radovánek se těžko může do vážící/platící motivace počítat (snažím se tu poměrně kostrbatě napsat, že tehle stokrát omílaný argument je zjevný až zpětně a může vést do průseru)
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 36 042×
Přečteno 25 229×
Přečteno 23 683×
Přečteno 20 070×
Přečteno 17 767×